Sick and Tired



Fy fan vad trött jag blir....

idag var en skum dag börja med att skriva protokoll åt herrarna på deras match dom vann :D :D:D jättekul ni spela verkligen bra grattis grabbs :D <3

sen rusa men iväg till sin egen match i Lindesberg...vi förlora o spela sååååååååå dåligt !!!! usch usch URK...

sen påvägen hem då vad händer då..jag sitter typ o sover sen helt plötsligt så tvärbromsar vi o krockar med nått!!

vi hade kört på ett rådjur :O hemskt var det..så jag fick ring till polisen o snacka med dom det var tur att rådjuret dött på en gång annars skulle man ju fått avliva det på nått sätt:O förmodligen jag hade fått göra det...isch hatar att göra sånna saker....

men som tur var vart ju ingen av oss skadade <3


sen då jo Jag o Linn skulle försöka gå ut o ge Hugo?!?!?! ett försök...jag tror jag ångrar det lite de sög så man tog sig hem tidigt o nu sitter man här o skriver bara för att man inte kan sova...allt pga massa jävla tankar i skallen...
...blir så trött på allt herregud...spec mig själv jag är fan för snäll mot vissa människor man borde lära sig att inte vara så snäll tillslut står man ju där sårad iaf:O

nej nu ska jag lägga mig o försöka sova även fast DU din IDIOT är i huvvet o stör...ska nog lyssna på lite 30 seconds to mars mmm bra killar där <3

menmen puss o snusk på er <3

Litet ord från mig istället för citat "Min personlighet är det som gör mig speciell, och jag tänker inte låta någon annan bestämma vem jag är, tänker du?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogglista.se Allmänt
RSS 2.0