Tillbaka




Jaha så var det med att hålla sig aktiv med bloggenxD

jaja det har vart en del saker att göra söka jobb osv... menmen ska försöka komma igång igen.

jaha hur är det med alla hoppas på toppen, jag har pysslat med diverse, har ju vart Halloween o allt haha fan vilket röj det var HELT underbart var utklädd till smurf ;) finns massa bilder på otten.se vimmelbilder ;)

har försökt att dra ned på festandet men det går la sådär, haha men har haft en lugn helg num och helgen innan var men bara ute på lördagen var det xD Med Linnen såklart :D:D

hmm vad mer då jo jag har haft det lite småjobbigt med en viss p...han går mig bara på neverna med vad han vill eller inte fattar inte vad det är som ska vara såå jävla svårt var rak med mig...börjar bara tröttna på det det bara snurrar i huvvet o sömn det är det ju bara att glömma:O jaja får se hur det löser sig...annars skiter jag i det helt enkelt...

igår så var det iaf filmkväll xD haha OMG vi titta på Paranormal activity o FYYY FAN aldrig med en skräckfilm.... efter denna kväll kommer fan jag inte kunna sova själv på veckor xD såå hmm vem vill hålla mig sällskap xD hahaha

hade även match igår, mot katrineholm vi vann med 3-0 :D:D borta ;) fan vad gött det var :D

hmm jaja det var väl lite catch up iaf på nåra händelser...

sitter nu hemma o funderar på en tattoo igen det var ju ett tag sen man gjorde en...men jag vet inte riktigt vad jag ska ha valsar mellan två saker men det märks vad det blir jaja men ni får ha det så bra alla :D puss o snusk ;)


Dagens fyndiga citat av Bruno, Giordano
"om man väntar på ett tillfälle förlorar man tid"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogglista.se Allmänt
RSS 2.0