Brumm Brumm Gym Volley And Friends ;)



Jaha då var det dags för lite bilkörning, japp jag satsar på körkort jag med xD
Så det är lika bra att ni håller er från vägarna :P

Första körningen var kl 11.30 sen andra blir kl 15.30;)

Sen blir det gymmer och träna ryggen så som doktorn så snällt har sagt xD sen kör man lite kondis också så man kan springa ifrån alla :)):P

Efter gymmet då blir det Volley träning LÄNGTAR :D:D hoppas på att massa kommer dir helt underbart gäng både damer och herrar :D

Det skulle fan vara kul att fixa en lagfest för både damer och herrar så att de börjar umgås lite mer :O

Får se hur det blir med det :P

Men iaf efter träningen så ska jag träffa Linnen:D vi ska sätta oss nånstans och bara snacka:)

det ska bli såå skönt att få prata ut om allt som hänt känns att man kan snacka med henne <3

Det är såå grymt värdefullt att ha sånna vänner som man kan både ha kul me doch snacka allvar med och anförtro sig till:) jag har haft sån grym tur med sånna människor :D hoppas ni aldrig lämnar mig<3 för jag kommer alltid finnas för er<3


Men Linn haha du och jag ska ha tjejsnack xD det vet ju alla vad de är Killar xD det har man ju problem med så det räcker! Jobbigt man kan ju inte leva med eller utan dom helt enkelt!

Men ser iaf fram emot ikväll :D

Puss o kram på er <3


Dagens fyndiga citat av "Andersson, Birgitta"

Jag behöver inte inledas i frestelse. Jag kan gå själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogglista.se Allmänt
RSS 2.0