Helgen Party Volleyboll!



jahopp då var helgen slut igen..det går ju såå fort eller vad säga?
usch usch längre helger tack!

Men haha min helg var en 8/10 kan man väl säga xD

Lördagen:
det bestod av att försöka vakna bra efter en mysig filmkväll med nåra vänner:)
gick väl sådär det är inte lätt att vakna bra med en skrikande grannunge!!
men men fick gå iaf!

Skulle ta en bra frukost längtade efter min havregrynsgröt mmm..men nej xD haha ingen mjölk så fick man gå o handla ist...jahopp efter frullen var det bara att ladda med allt som fanns att bli pigg på o pepp på för nu skulle det ju spelas match...
hmm vi förlora matchen o jag fick INTE spela!! det var ju lite surt! menmen så kan det gå..

Så för att bli av med lite aggression så gick man till gymmet i två timmar o körde hårt det var såå skönt att bli av med allt jag blir såå AVSLAPPNAD av träning UNDERBART!

sen så får man tag på underbara Linn som vill festa med lilla mig :D:D underbart kul :D

O vilka smsar på kvällen då o vill ha förfest med oss då :D jo Fredrick o jonni :D haha underbara människor var dock längesen man träffa dom så det var ASKUL att få se dom igen:D

vi gick sen ut till palace :D FAN VAD FOLK DET VAR!! men det var sååå kul :D de kan aldrig gå fel med linnen :D<3 ute träffade man några ut herrlaget Palm Micke Rasmus var det nån mer får ni säga till xD men det var kul att träffa dom iaf :D :D vart sen "efterfest" hos mig med Linn Palm o micke :D haha det var mycket trevligt xD

Söndagen bestod av att bara slappa var såå jäkla trött...o lite bakis det är sjukt jag brukar inte bli bakis men har hänt nu några ggr xD jaja...sånt som händer xD

Det var min helg hur var eran??

Puss o snusk
<3


Dagens fyndiga citat av "Blixen,Karen"(jag gillar denna xD)
Gud skapade mannen före kvinnan. Det är precis som när jag skriver.Först gör jag en kladd.

Kommentarer
Postat av: Anonym

babe, miss u honey... lycka tilol på matchen D

2009-11-14 @ 17:30:29
URL: http://ainariel.blogg.se/
Postat av: malin

heey allt bra?

2009-11-15 @ 15:57:32
URL: http://ausen.blogg.se/
Postat av: Carro

hej nja hmm har vart bättre men jag repar mig :) vilken malin är detta??

2009-11-15 @ 18:12:44
URL: http://rydings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogglista.se Allmänt
RSS 2.0