LYDA DOKTORXD



Jaha nu har man vart hos doktorn med ryggen xD hon gjorde lite akupunktur på ryggen..det gjorde ONT!! sen klämde hon lite grann men kunde knappt röra min rygg för det gjorde så ont..

Hon vet inte riktigt vad det är förmodligen är jag för svag i ryggen för mina servar som jag gör..

Så det hon säger är gå till gymmet xD

vad gör man då jo man LYDER xD haha vart på gymmet i nån timme nu kört rygg o styrka..
Jätteskönt var det men det kändes lite..sen körde man en riktigt lång stretching UNDERBART!!

Hoppas bara att ryggen är bra tills helgen!

Nej nu ska jag till Nicke o titta på film o äta blodpudding mumma


men puss på er




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogglista.se Allmänt
RSS 2.0