Dåligt!!

FLYTTAT
Nu har jag vart sådär dålig igen på att skriva..vad trött man blir på sig själv...
men denna gången har jag en smärre anledning för mitt avvikande beteende!
Jag har flyttat! :D sjukt kul är denna upplevelse vi har flyttat ihop med pappas flickväns familj The Singstedt!
och i och med detta så har vi införskaffat oss ett hus lite mer på landet...i rambodal!
detta innebär att lilla jag cyklar och går in till stanxD hmm träning for the people :P haha men det är ganska gött iaf:)
men jaha vad ska man säga om denna sammanföring?
den är ny och den verkar funka ganska bra än så länge:P kommer en vidare rapport om detta projekt sen om vi fortfarande lever!
jaja men iaf vi har då köpt eller snarare byggt ett nytt hus ( det är inte Vi som byggt utan en människa vid namn Jacke och hans gäng som har byggt denna låda) och det är mycket fint med STORT fint kök som man kan laga mat i :D yay ska bli kul att leka med induktionshällen :D får se om jag faktist kan få fart på min "Mat" kategori sånt som framtiden får bestämma :P
det har iaf gått en hel vecka sen denna sammanföring och vi börjar få ordning på allt nu men hallå F*N vad skräp man har jag ska dock sälja lite saker tänkte som lite skor bla och ni som känner mig vet att jag har MASSA skor :D sen kommer jag sälja lite andra saker allt kommer ut på blocket och tradera men tänkte iaf bli av med min balklänning och sådant kuligt xD
och i och med att man har MASSA skor så har jag idag fixat ihop en liten låda som man kan ha under sängen för mina darlings :D
och vet ni vad! Jag lever fortfarande efter denna montering helt otroligt, den enda självdestruktiva saken jag gjorde var att klämma ringfingret xD haha och den klämde jag HÅRT! men i övrigt är  jag en mycket hel människa (Eddie hör du det HEL HEL) !

MOTION PÅ KÖPET!
som sagt så cyklar jag till stan i skolan det går mycket bra känner att man cyklar en mil om dagen det är så grymt skönt iaf :D  och som jag alltid har sagt är jag ju en hyper människa som knappt sitter stilla så detta passar mig perfa! ska börja springa in till onsdags träningarna till och med vilket innebär en mycket bra uppvärmning för lilla mig :D
och påtal om träning så var jag och träna igår med Mikaela Hård vi körde lite afrodans som jag aldrig har gkort förr, visst att man har dansat förr men detta var så sjukt kul :D så Mikaela och jag ska göra detta till en veckorutin :D kulkul ser fram emot att ha nån att träna med på gymmet ibland :D
det var allt för denna gången ska skärpa mig nu :P
puss och snusk på er!

och sen den sedvanliga fyndiga citat!
Dagens fyndiga citat av "Samuel, Beckett" Inget är mer komiskt än olyckan-givetvis andras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogglista.se Allmänt
RSS 2.0