..........

Ja vad ska man göra....detta är vad som hänt de senaste två dagarna!
Igår:
Dagen känns som den kommer bli underbart :D kuliga idéer befinner sig i mitt huvud när jag vaknar och har planer att gå till bord och äta frukost.
efter en lagom god frukost känner jag ett konstigt sug i magen lite små ont gör det men det försvinner så tänker inte mer på det...
tar min Speedy Gonzales(cykeln) till skolan och kommer väl kanske till hageby och känner mig igen konstig och till och med yr och illamående:S
detta försvinner ännu en gång....
jag spenderar sedan de nästkommande timmarna till kl halv 12 ungefär i skolan och gör mig halveffektiv...
sen tänker jag hmm jag måste hämta ut mina betyg från skolan då de är lite väck efter vissa orsaker xD haha
så jag tar Speedy till Himpa och träffar MASSA roliga människor som verkligen får en att tänka tillbaka och sakna sin tid där :( jaja väl där så hittar jag ingen som kan hjälpa mig förrän en bra tid senare så jag är med underbara Sandra och plågar andra små skitar som Erik, Calle och sen självklart lärarna ;) haha vad kan vara värre än ett besök av mig xD
jaja men med sandra så följde jag glatt med till hennes musik lektion som Therese höll i :D och jag fick självklart vara med :D kul var det också fick tom assistera med en hel del saker :P kände mig iaf lite effektiv igen och tänkte tillbaka till min tid som "körtränare" mycket bra tider :D
det vart tillslut rast där och igen kommer min smärta i magen tillbaka och jag mår SKIT denna gången och det vill inte riktigt gå över...så när jag väl lämnar Himpa har jag fortfarande ont och jag ska träna min Juniorer....
DET BLEV INTE SÅ! :( Känner mig sååå värdelös som inte kan träna dem pga magont...menmen om man får ont av att stå och sitta kanske man ska ta sig hem och sova :P
så fick det bli, blev dock lite mat innan men inte mycket...
sen somna jag vid kanske 7 eller halv 8 gosh o jag sov hela natten :O och vaknar upp helt jäkla utmattad och med en kramp som försätter en i fosterställning:S
vad är detta tänker man ju då, har jag som varit frisk i 3 HELA år blivit sjuk?! gahh THIS CAN NOT BE!
plåga plåga
men sen efter att ha vilat ganska mycket under morgonen känner jag för att ta reda på om det kan vara nått annat för jag har varken feber eller nått sånt. så det visar sig ju tillslut att jag har åkt på MAGKATARR!!!
vilket är nästan mer hemskt än att vara sjuk !
MAN FÅR INTE ÄTA STEKT MAT!!! GAHH !!! MIN MAT MIN GODA MAT SNYFT!! DET ÄR SOM ATT TA BORT VATTEN FRÅN FISKEN!! HAHA XD nae men känns inte alls bra...men vad spelar det för roll nu när man har så ont så vill man ju inte äta iaf...hmm jahopp bra skit...
men nu kommer en liten sak som ni kan göra åt mig...kan ni inte kommer med goa recept på mat som jag kan äta :D
som typ kokt fisk o sånt :D
jaja men det var la allt från mig jag kommer meddela framstegen och tillfrisknandet ;)
puss o snusk på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogglista.se Allmänt
RSS 2.0