Fråga?

ja nu har det vart ännu en helg jag som sa att jag skulle hålla mig hemma YEAH right !! haha det vart utgång på lördagen iaf...och det ångrar jag INTE :D det var kul som vanligt massa folk ute som man inte träffat på ett tag :D yay
men det var en person som jag verkligen ville träffa o denna var inte där blir så trött på ALLT!....suck
nog för att jag verkligen är glad över mitt liv och jag mår bra som tusan och har många bra vänner som jag älskar mer än själva livet i princip ! men jag fattar inte varför kan man inte få lite kärlek också jag vet att detta låter totalt jätte själviskt när jag sitter och säger att jag har mina vänner och allt sånt men alltså ibland behöver man lite mer..
jag känner att min tur i kärlek finns inte heheh... fast kan bero på att jag dras till bara badisar så att säga xD haha
men nu har jag bestämt mig att jag ska sluta med allt sånt tills jag vet vad jag vill!
detta pga av denna lilla sk fråga som jag ställer
varför blir det så att man faller för de som förmodligen inte gillar en tillbaka? jaja finns ju inte mycket att göra åt det....sen är det ju mig vi snackar om xD hehe ingen tur What So Ever!
men åter till roliga saker:P jag är frisk från magkatarr och livet leker jag ska träna massa i veckan sen ska jag upp till RM I STHLM med volley laget som är det bästa underbaraste gänget på denna jord :D ser fram emot det som fan :D :D kulkul  så alla 08 vi ses om en vecka ;)
puss o snusk på er <3

Kommentarer
Postat av: Roggi

Men det är ju bara att du säger till så hittar vi på något:P haha

2010-04-25 @ 21:27:27
Postat av: Fat Joe

"Badisar"? Du menar folk som badar väldigt mycket?



http://ss11i01.stream.ip-only.net/images/blog/images/entries/40/86/04/96945/4b62d885ad13d274 <- där haru en karl

2010-05-11 @ 16:28:05
Postat av: Ida

Du får börja blogga igen gumman! har ju inget att läsa annars ;) <3

2010-05-30 @ 17:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogglista.se Allmänt
RSS 2.0