Fredag

Nu är det äntligen FREDAG igen och veckan har varit lagom givande...Jag ligger här i sängen och lyssnar på Rix FM och deras STRAFF denna vecka!
haha det är Sofia som förlorat och hon ska utsättas för en Möhippa! hahaha helt sjukt vad de hittar på...då tänker man sig så här att ja förra helgen vad hela en själv som en möhippa xD alltså så mycket bus man kan hitta på under en helg det är ju inte nyttigt egentligen, men jag är en lycklig lite flicka som fick träffa massa kuligt folk på lördagen mucho mucho som jag brukar säga xD haha
jaja iaf tillbaka till Rix Fm!
Sjukt bra program som piggar upp en på morgonen med massa roliga skämt och kommentarer DET ÄR SÅ DET SKA VARA! haha
VA tycks ska man utsätta nån för en möhippa eller svensexa xD JA!!!!!!
Detta får mig att tänka på vad som hänt denna vecka vad man lärt sig xD haha och vad man INTE ska göra om xD
Funderingarna går till Helgen som vanligt spec till morgondagen som är laddad med PROV japp så är det jag ska göra högskoleprovet imorgon och det känns la sådär? kanske...
JAJA allt för mig för tillfället
ska sätta mig och plugga lite innan jag går till stan och busar med min två tjejor som äger alla :P
docj inte mig xD haha <3
OVER AND OUT!

JAG VAR BARA TVUNGEN HAHAHA XD men alltså tjejer jag skulle inte säga nej till en sån där jag heller xD :P

Kommentarer
Postat av: Sofie

Svar på din kommentar: Hej! Jamen visst är den! Typ bästabästa låten! Det är kanon med mig. Jag pluggar lite och satsar på att komma in på veterinärutbildningen i höst! :) Hur är det själv? Vad gör du? Är du kvar på Troppan? :D Kram!

2010-04-09 @ 11:25:27
URL: http://lillamonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogglista.se Allmänt
RSS 2.0