Kärlek <3

Idag har vart en såndär dag som man tänker på ALLT då menar jag ALLT!

och vad ska man då göra?

Då ska man ha en kompis som jag har som heter Tessan som finns där och man kan verkligen prata ut helt underbart skönt att lätta på hjärtat lite <3 tack så hemskt mycket för att du finns hjärtat <3 får inte dröja så länge innan vi ses igen det var verkligen allt för längesen nu :O DISS på det

I alla fall efter ett litet snack med Tessan så mår man iaf bättre :) så iväg till träningen vart det sen o träna med herrarna som gick piss har jag spelat bollsport förut kändes det som...jaja det var en sån dag bara, det är bara att ta har väl för mycket i huvudet...hmm

inte mycket att göra ska verkligen ta itu med det..ska försöka i helgen...:S

mib bästa medicin för snurrande tankar är musik och denna låt är såå fin + att det är Bon Jovi det kan ju liksom inte bli bättre<3 Kärlek till den o min fina Tessan <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbara du gumman, det var riktigt skönt att träffa dig och prata ut om mycket.. REAL LOVE.. Och diss på att vi är så dåliga på att ses, nu blir det ändring babe!! <3<3

2010-04-08 @ 10:35:47
URL: http://ainariel.blogg.se/
Postat av: Carro

mm säger det DISSA våra dåliga vanor!!!

2010-04-08 @ 12:20:40
URL: http://rydings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogglista.se Allmänt
RSS 2.0