Kvällen med stort K

Helt sjukt kul kväll igår med min lilla Therese Olander ainariel.blogg.se kvällen börja med lite små stress från min sida, jag hade ju som sagt spenderat min dag med att bli av med min hjärna vid campus efter högskoleprovet xD som jag inte har en aning om ur det gick bra eller dåligt det är nått som tiden får utvisa :P
jaja men kom hem från denna hmm spektakulära dag, och slängde mig i duschen för att få bort de mesta av de spillda hjärncellerna från kroppen xD
sen vart det fixa fixa fixa på en lite mindre tid, och vid en tid efter det som jag inte riktigt minns så kommer tessan mamma och hon och hämtar mig. gumman din mamma är såå söt :D jätte rolig prick :D
jaja men sen bar det iaf av till en rasmus i från mitt volleylag haha och sen vart kvällen igång satt av ölspel och prat som ingen riktigt förstod xD
jaja kvällen yttrade sig iaf i att tessan och jag senare gick ut till inget mindre ställe än otten såklart xD och vi dansa dansa dans skiten ur alla  och varandra xD haha men det var verkligen EXTREMT KUL kan man ha så kul med nån? haha aaa med Tessan kan man det :P så vi var ganska nljda vid två halv tre på natten och sa att nae vi är trötta och vi har haft kul så vi slutar på topp :P
denna är tillägnad dig för att du älskar den xD haha eller hur gumman <3 jag tycker iaf om den :P


och så fick det bli...så efter en bra kväll och natt kommer jag hem vid tjugo i fem, fick lite skjuts hem av en viss människa, det var skönt att få sova hemma för en gångs skull :D ska försöka att inte göra så igen tror du har bättre saker för dig än att skjutsa mig hem men tack iaf :)
jaja det var la allt från kvällen ;)
idag blir det att ta det lugnt tror jag fast man vet ju aldrig vad dagen har för planer förhoppningsvis finns det nått kul med dagen!
men om det är nån som behöver två partybrudar som drar igång er fest är det bara att höra av er till TessanCarroAB så ger vi er en kväll ni sent glömmer xD hahaha groda tessan GRODA!!
puss o snusk på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogglista.se Allmänt
RSS 2.0