Plugg, träning och jobb

Denna vecka har varit så sjukt full med plugg förstå vad mycket man har på hjärnan nu när högskoleprovet närmar sig :S det är nervöst kan jag lova!
usch usch!
Jag har suttit hela veckan med plugg mest engelska dock för det ligger jag efter i haha fatta att JAG ligger efter i engelska av alla saker xD men snabbt som man är så ligger man före efter en uppgift igen ;) bra skit!

nae men till roligare saker!
Både i måndags och igår så var jag på gymmet med Mikaela Hård i måndags var jag som sagt på afrodans det var extremt kul det är bra träning också, men jag kände dock inget dagen efter lite synd :/
Igår vart det träningen igen med Mikaela då vart det Combat ist ojojoj haha det var sjukt skumt trodde man skulle sparra mot varandra men nepp det var slag i luften :P men visst det var jobbigt det med jag tyckte det var ganska kul för man fick ut aggressioner på saker man har gjort och massa annat som ligger o bubblar djupt där inne xD
Mikaela å andra sidan tyckte inte att det var så jätte underhållande, det var la mest jobbigt eller vad säger du? haha
hmm men vi funderar iaf på att börja någon slags kampsport tillsammans vilket skulle vara så grymt kul ;) då kanske mina tomma hot inte blir så tomma längre :P haha då kan jag till och med vara lite ock kaxig och lite farlig;) bra saker där :P

Idag

Så har dagen bestått av plugg och söka jobb...alltså jag har verkligen insett hur lat jag varit...men vem kan klandra mig efter mina 2.5 år på gymnasiet då jag nästan jobba ihjäl mig istället. Men jag måste erkänna att det var ganska kul att göra allt och vara den alla vände sig till för att få hjälp med nått de inte gillade på skolan eller med lärare eller om de ville göra nått kul på skolan. Verkligen nått jag gjorde med glädje :)
Men iaf har jag sökt jobb idag och det är HC som gäller tror jag skulle vara skönt för det är lite närmre än allt annat, men jag blir glad vad jag än får för jag vill göra saker nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogglista.se Allmänt
RSS 2.0