Träna och bra mat!

Då har ännu en dag förflutit med massa uppgifter och saker att lösa...
Jag kände att jag hade flyt imorse och gjorde klart lite saker i engelskan så nu ligger man ÄNTLIGEN i fas igen ska göra en till sak i helgen så att man faktiskt kan ligga före istället:P
Men i övrigt min lilla rumpa degade i sängen hela dagen med plugg och jobb sök, vilket jag tror gick bra:D jag hitta ett jobb djupt djupt inne i jobb djungeln och det var som klippt och skuret för mig så jag hoppas att jag kan få det HÅLL ALLA FINGRAR OCH TÅR FÖR MIG!
Sen sökte man massa annat smått och gott ;) hoppas på lyckat med detta men det är sån som man märker:)
ringde även till Troppan <3 får se hur mycket jobb det blir i sommar :O hoppas på mycket men inte säkert hmmm :/ ja vad ska man göra det är ju chefen som bestämmer...
men det är bara så härligt att vara där ute finns inget bättre jag tänker fan inte ge upp i första taget!
KÄMPA FÖR DET MAN VILL brukar man väl säga;)

Mer idag är att jag såklart har tränat idag vart det Afro igen med Mikaela :D det var såååå KUL jag råder er alla att pröva detta! Man känner sig så fri och avslappnad och glad efteråt som inget kan stoppa en och man har hur mycket energi som helst till annat kul ;) haha busigt av mig :P
Men iaf testa detta! för er som inte vet vad det är så är det en sorts dans med "infödings" rörelser eller vad man ska säga, rörelserna är iaf väldigt avslappnande och en del känner väl att "nej men det där är pinsamt att göra" men det är det inte ALLA gör samma sak det är väl ändå mer pinsamt att INTE göra det eller??
Efter träningen vart det cykel hem och för er som inte vet så cyklar jag en mil varje dag tack vare flytten, det är faktiskt ganska kul:)
Men ja det finns väder och vind visste ni det, detta fenomen som jag råka ut för kallas tydligen regn, väldigt ovanligt i varma Sverige eller vad säger ni?
Så jag fick en dusch påvägen hem också det var väldigt fint att komma innanför dörren och se ut som en slickad katt, tror bestämt att det är min nya look ;) grrr SEXY:P
Iaf väl hemma står en tallrik med underbart foder på bordet, förstår vad lyxigt att komma hem till mat på bordet efter en träning HALLELUJAH !! TAX TILL PIA SINGSTEDT som lagar gudomlig mat! Idag var det schnitzel med klyftpotatis mmmmm;)
skulle tatt en bild på det men jag åt upp det innan xD
haha jaja det var la allt från mig denna dag, nu blir det en sista lite titt i böckerna och sen blir det att fantisera sig bort till bättre platser och roligare saker ;)
vill vill vill ska försöka nu i helgen...ajaj
Puss och snusk på er iaf
OVER AND OUT!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogglista.se Allmänt
RSS 2.0