WTF

Alltså detta var så skumt... nog för att jag vet att några kompisar var ute igår men vad tusan ni behöver inte ringa mig kl 3!! på natten för jag ligger och sover för att jag kanske göra andra saker än festar!! tröttsamt...visst om det hade vart nått allvarligt, men nu var det hej vad gör du? VAD TROR DU JAG SOVER!!!
För allas info och säkerhet så TRÄNAR jag på onsdagar och jag tänker inte gå ut då...!
okej haha hatbrev från migxD
jaja man måste ju säga ifrån.
till annat nu då
jag ligger iaf här i sängen o skriver på läxa igen ska försöka göra matten idag o plugga på ord tills på lördag:S hoppas det går bra...
hmm är det nån som fått sin deklaration?? jag vill veta om jag ska betala en slant till sheriffen eller om jag får en alldeles underbar överraskning :P
jaja idag ska jag iaf söka massa jobb här ska jobbas MASSA! idag mår jag bättre iaf tack igen Tessan du betyder verkligan massa<3
(vi måste ta en ny bild som jag har att lägga upp på dig :P)
Thumbnail
puss o snusk på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogglista.se Allmänt
RSS 2.0