Birthday in 28 days!

Yes då var det alla hjärtansdag då..den 14 feb vilket innebär att om en månad för 20 år sen så kom jag till denna plats som kallas jorden och välsignade den med min närvaro xD haha jaja

alltså jag fyller 20 år om en månad och de ska firas med dunder och BRAK! ojojoj ska bli en "lite" tillställning såklart alltså fest :P

Så nu tycker jag att alla som jag bjuder ska be there :P

men iaf er det gäller jag kommer höra av mig ;) och andra får la höra av sig om ni vill komma:P

puss o kram



Kommentarer
Postat av: Jenny

Om du grattar mig så grattar jag dig :D du fyller systemet och jag fyller krogen 4dagar innan :D

2010-02-14 @ 19:51:50
URL: http://jennytjaeder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogglista.se Allmänt
RSS 2.0