Dumpad blondin och en nystart i livet



Jaha då var jag av med blondinen och det är la lite blandade känslor där, en del tycker det är jättesnyggt nu och andra tyckte bättre om mig som blondin! Men det är ju som sagt jag som bestämmer och jag är grymt nöjd med mitt rödbruna hår det är snyggt och jag trivs som tusan :D super nöjd och vem färga det då om inte min Linn :D <3 finns ingen bättre jag kommer alltid stå vid din sida hoppas du gör samma sak för mig <3

YEAY FÄRG OCH ETT MONSTER(JAG) MED MOSTERDRICKA!!



Okej så en ny hårfärg vad innebär detta jo att jag har gått vidare i livet och fått en nystart DET KÄNNS BRA! UNDERBART rent ut sagt, att äntligen slippa allt!
Jag mår bättre än på länge psykiskt xD haha fysiskt vette fan xD min kropp börjar säga ifrån lite nu när jag börjar träna "extremt" mycket men så jag ska ta några vilodagar vilket innebär att jag går till gymmet och cyklar o kör lite armar och mage sen blir det alltid volleyboll xD så kanske blir 4 ggr träningen denna vecka :P så lite lugnt iaf :D detta är mest för att jag har fått benhinneinflammtion IGEN!!! suck* jobbigt värre men det är la smällar man får ta när man sportar men man får stå ut för man är ju mitt i säsongen ÄVEN FAST VI SPELAR KAST NU!!



Vi hade match i helgen o vi LOSA SOM F*N helt enkelt, SÅÅÅÅ DÅLIGT nej tjejer det finns nått som kallas kämpa....jaja det  är bara att komma tillbaka och lära sig av denna match och INTE göra om det igen! och ni får ha lite överseende med mig jag är dålig förlorare och så är det bara... xD vad ska man göra liksom :P

jaja



vad mer JO haha jag sökte jobb på SATS denna vecka och jag hoppas jag får det, och att det blir bra med tider i sånna fall, fatta vad kul :D jobba på ett gym!!!! kan det bli bättre !!



men får se om jag kan fortsätta plugga hoppas det, jag vill kunna söka till sjukgymnast i höst tror jag annars gör det inget jag funderar fortfarande på att bli marin biolog så då spelar det ingen roll för då blir det plugga iaf...



men stora drömmen för tillfället är väl att få jobba på Troppan<3 jag insåg förra veckan vad jag ÄLSKAR det stället! alla djur människor ljud dofter även fast de inte alltid är goda men iaf I LOVE IT!! så jag ska försöka kämpa lite för det för det är alltid nått jag vill göra!! haha och jag kommer ALLTID ha ett evigt minne av troppan PGA min egen klumpighet...har ett sååå fint sår på benet efter en dag förra våren xD men det är VÄRT ALLA SMÄRTA!!



hmm ja vad mer då...

jo haha var ute i helgen med Linn o Linn haha mm det är sant jag känner två Linn och vi är alla tre nära vänner :D haha hade sjukt kul med dem i helgen haha Linn Nordin vart DYNGRAK XD men hon har allrätt att bli det :P men ni vet att ni ska ta hand om mig när jag fyller år !!!!!



Taco treon!

jag träffa en gullunge till vid namn Oscar och han meddelar att ZT har blivit mamma till en underbart liten flicka :D grattis till henne :D ska komma och hälsa på snart :D så jag vart helt extas den kvällen :D sen träffa men underbara människor hela kvällen <3 men sakna dock the brown eyes :P men vad gör man xD <3

men det var nog allt för idag



puss och snusk på er!! <3



dagens citat av lilla mig "Du är vad du väljer att vara"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogglista.se Allmänt
RSS 2.0