Film,helg o träning!

 



haha okej såg på "The Ugly Truth" nyss och fy fan xD haha sjukt rolig film rekommenderar den massa till alla!! den passar fan alla sjukt kul film!!










jaha imorrn då fredag och mitt dilemma xD haha utgång eller hemma xD Linn o Linn vill ut :P men en annan behöver vila o plugga men då blir det iaf utgång på lördag ;)
och JA jag kör nykter varje gång jag är ute! och DET KÄNNS BRA!! skönt att veta vad man gör varje gång, och man kan ha kul utan iaf jag xD haha nej men det är riktigt skönt att vara utan :D

vad mer hmm jo jag har INTE tränat mycket alls denna vecka!! en enda gång ! det är sjukt...men så blir det väl när man har benhinneinflammation :S jaja ska träna imorrn iaf sätta mig på en cykel på gymmet ett tag o köra magen o armar sen blir det lugnt igen :O måste se till att bli skaplig tills nästa match ! haha men vad är idrott utan skador ? :P

jaja ser fram emot imorrn :D kul att vara Taco Treon igen :D se vad man hittar på för bus ;)

puss o snusk



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogglista.se Allmänt
RSS 2.0