Förstå!

okej finns vissa saker jag stör mig på..en är att alla inte förstår hur mycket natur och djur betyder för mig...det går inte beskriva...men jag älskar verkligen att få jobba med djur och att få bry mig om naturen kan ni lära er att respektera det. Det är en jättestor del i vem jag är och vem jag blivit...
blir så irriterad när alla borstar bort mina åsikter om det som om det inte betyder nått!!

ännu en sak som ni inte fattar är sport! jag måste få idrotta och träna jag går under utan det..jag vet att man måste vila..men förstå jag har sportat sen jag var i mammas mage säg inte till mig att det inte gör nått eller det spelar väl ingen roll att du inte får sporta...JO det spelar roll iaf för mig!

ni fattar inte hur deppig jag vart när läkaren sa till mig att jag inte fick sporta :O alltså det var som om nån slog mig i magen och drog ut mina tarmar :O


jaja vad ska man göra när nån inte förstår kan bara försöka förklara för er..men visa mig iaf lite respekt och skratta inte åt mig när jag inte mår bra det är inte kul att inte få göra nått man älskar!


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Tycker du är lite dålig på att uppdatera din blogg Pajas. ;) Du är snart nere på min nivå vet ja...

2010-03-02 @ 23:27:34
URL: http://fredrikkarlsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogglista.se Allmänt
RSS 2.0