Plugga?

Jaha då var det en ny vecka igen... DET GÅR SÅÅÅ JÄKLA FORT!

Helgen vart bra iaf :D spenderades med Taco Treon ;) hade sjukt kul färga mitt hår till rött o Linns hår till blond vart JÄTTEFINT :D sen gick vi ut både i fredags o lördags ...jag skulle hållt mig hemma på fredagen men efter som vissa tjata så dant, så vart det ut iaf xD

det var jätte trevligt folk ute både i fredags o i lördags :D Och jag inser nu att det är allt lättare att hålla sig från att dricka haha jag nöjer mig med att se Linn bli bambi xD OMG!

Det saknades dock vissa personer under utgångarna :O spec da brown eyes ;) haha Linn din mupp du kan ju inte springa på dem utan mig! xD

vad mer jo haha jag mådde extremt bra iaf i lördags! UNDERBART! vad ska man säga...rätt åt dig, ditt eget fel eller pff jaja det kändes bra för jag känner att magsmärtan är borta det är skönt!



jaha Måndag som sagt och ja jag ska plugga egentligen, men är såå sjukt trött, har inte sovit mycket alls vart mycke i helgen som sagt o jag jobba i söndags också UNDERBART ! såå skönt att få vara där ute o njuta av djuren, ljuden, dofter haha och störda kollegor xD

men igen plugga nja jag sitter här istället haha nej men jag ska faktist plugga lite idag försöka komma ifatt lite i matten:O o komma på vad man ska skriva i engelskan hmm hmm hmm?

svårt att plugga när man tänker på annat och andra...svårt  att få saker i huvvet...haha LINN DET ÄR DETTA JAG SNACKAR OM! TÄNKA UNDER VECKORNA HA KUL UNDER HELGERNA XD

men var väl allt

puss och snusk



Litet ord från mig då " en chans, det är allt man får, en chans i livet, en chans att älska eller hata, en chans att välja vem man vill vara i livet och en chans att leva som den man valt att vara. Så ta din chans välj, lev och älska"  

Kommentarer
Postat av: TänkarLinn

Jag har slutat tänka nu. Det är helt tomt. EKO! EEEEEEKO!

2010-02-08 @ 22:50:29
Postat av: Carro

haha bra!! EKOOOOOO

2010-02-09 @ 08:38:43
URL: http://rydings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogglista.se Allmänt
RSS 2.0