Bubbeling



Jaha nu har det gått ännu en vecka...denna helgen var helt ok, den spenderades med Linn o Linn xD haha ja vad är oddsen på att man träffar två Linn som man blir nära kompis med xD haha jaja det blev iaf treon i helgen :P och i fredags Löpte Linn amock på mitt hår och färga det rött ;) det blev GRYMT snyggt är supernöjd verkligen!! sen vart det även utgång i fredags o i lördags! kul hade man...både i fredags o lördags :D hände dock lite jobbiga grejer i lördags! fattar inte att det ska vara så svårt att hålla händerna BORTA!!! man är ju liksom en MÄNNISKA inte nån jäkla leksak!!! MORR!

jaja förutom vissa icidenter var det en lyckad utgång även i lördags :D och haha jag är väl bewitches by someone!! OMG alltså kan man bli glad när man ser en viss person alltså du gjorde min kväll såå mycket bättre, varje gång jag ser dig så känner jag att jag liksom försvinner lite o svävar på moln mmm brown eyes gahh xD haha du har till o med tagit bort smärtan från slaget i magen...det trodde jag faktist inte <3
 ska försöka att inte förstöra detta...jobbigt bara att all hjärnkapacitet försvinner så fort vi pratarxD haha men vad gör man

mer då jo vi var spellediga i helgen men nästa helg så blir det bortamatch mot Mariestad ska bli kul :D :D hejja hejja GIRLS!! taggad till tusen..ska ta igen min senaste insats som var mindre än medelmåttig!! usch!! nej bara att tagga om som sagt !!!!

denna vecka som kommer nu då kommer jag fokusera på att få igång resten av nyårslöftena....det att hålla sig från alkohol var tydligen lättast :P det är bra :D sjukt skönt är det iaf :D
men imorrn blir det upp tidigt o promenera sen lektion sen hem städa ringa samtal gymma sen sjukan:/ se hur det går där...sen träning igen!!! mouhahaha TRÄNA ÄR MITT LIV det är såååå kul man mår såå bra av det !!!

jaja haha bra avslutning NOT!! 

nej men nu ska jag sätta mig o titta på One tree hill ett tag o sen kanske en promenix eller bara sova lite:P

men thats it folks puss o snusk


Dagens fyndiga citat av " Chavve,Achille"

Man måste inte alltid vända blad, ibland måste man riva sönder det 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogglista.se Allmänt
RSS 2.0