Helg+match+vänner=<333




okej ett nytt försök haha skrev nyss ett inlägg men det försvann hahah ILLA!!

okej nu är det då ÄNTLIGEN helg igen!!

jag räknar ju med att fredagen efter jobb/plugg är helg också:D

så idag hade jag första träningen med mina juniorer :D såå kul körde fys med dem ;) haha de kommer nog ha träningsvärk imorrn..men nu ska ni inte missta er jag är ingen tränare som bara står o ser på jag tränar med dem också :O då jag anser att det är bättre för moral osv+att det är kul :D

imorrn blir det iaf MATCH mot Hallsberg och VI ska VINNA!!!! fy fan jag klarar inte en förlust!!! heja på oss iaf!!! vi åker redan kl 8 imorrn o börjar spela kl 11 :D

sen blir det hem igen och titta på våra PÖJKAR som spelar allsvenska match! fy vad kul :D hejar på er som vanligt !!! säger det KFUM har iaf BÄSTA herrlaget :D såå sjukt underbara :D

efter det blir det utgång med LINNEN!!! har inte träffat henne på typ 2 VECKOR!!! det är LÄNGESEN!!! men imorrn så gumman :D <33

hmm just det lite uppdatering om mig :O jag har börjat plugga lite men detta är det lilla dumma om jag inte kommer in på fysiken så måste jag börja jobba för jag får inget studiebidrag vilket SUGER jag VILL verkligen plugga :O såå snälla be o håll tummarna för att jag kommer in!!

allt detta stör mig som fan, men man klarar iaf sig om man har sånna vänner som jag har !! helt underbara jag fattar inte själv vilken tur jag har ibland :O
fick idag ett underbart gulligt sms av Tessan <3 du betyder världen för mig<3 det är så skönt att få höra att man betyder nått ibland :D man mår riktigt bra och mina vänner vet att jag verkligen behöver det nu PGA av vissa saker...menmen tack för att ni finns iaf
titta Tessans blogg ainariel.blogg.se
vad mer haha just det xD fick lite klagomål på bilder:P
nu är det så att vår data krascha för några veckor sen o vi var tvunga att formatera om den..och vi hade ju såklart INTE sparat nått!! vem tusan kunde veta att datan skulle gå sönder..jaja inget att göra åt!! 
men jag kan iaf bjuda på lite gamla bilder ;) 


volleylaget på RM förra året :D

 

vännerna är allt (sry emma:P)


mig o linnen <33333333333

Tessan visst är hon SÖT!!! <3
hade bara denna gumman får ta nya bilder xD haha

det var allt från mig
puss o snusk på er !


okej dagens lilla visdoms ord är " värdesätt det du har nu, varje ögonblick för de är alla lika värdefulla, precis som DU"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogglista.se Allmänt
RSS 2.0