Idag?



Jaha ännu en dag som man leker omkring på...haha satt i några timmar med CV och personligt brev idag...de tar TID att skriva sånt har jag märkt!

jaja men tror att det blev bra tillslut ska bara ta en bild o lägga till :D

hmm dagen idag då har  jag även lekt taxi åt pappa o pia(pappas lilla hjärta)<3

sen tänkte ju jag då haha jag har bilen jag åker till min gamka vistelse och kunskapsort HIMMELSTALUND!!! UNDERBARA människor var där så som min förra mentor :D :D finns ingen som han :D såå kul att träffa alla igen :D saknart som FAN!!!

hmm bestämde idag att Linn ska misshandla mitt hår nästa vecka xD haha ska bli kul börjar se riktigt illa ut med utväxt o allt xD jaja får se hur det blir :D :D

ska försöka hitta nått fint så att det blir bra till körkortsfotot:D

hade även ett litet styrelsemöte idag med KFUM..haha dom är ju bra roliga alla xD

oh just det.. vart sååå glad förut då jag fick mail av en tjej som ville pröva volleyboll :D blir alltid lika glad när det kommer nytt folk :D kul att de vågar att pröva det de är intresserade av :D så får se vilka små som kommer på fredag :D:D

hmm insåg även idag IGEN att slaget i magen inte gått över än :O får jobba på det, fattar inte att det ska vara såå svårt bara hmm vad är det som sitter kvar liksom :O man ska ju inte hålla kvar sånt som gör ont liksom haha jaja men dum som man är...man kan ju inte bestämma hur man ska känna...menmen det löser sig ALLTID

får se om jag kan få en annan huvudvärk i helgen <3 underbart :D :D ska ut med Linn <33333333333

men framförallt så ska jag tagga för att spela match mot Hallsberg o vi ska VINNA!!! så är det bara !!

önska oss lycka till :D :D

var nog allt från mig idag

puss o snusk <3


 

Dagens fyndiga citat kommer från en av ABBAs låtar som jag tycker passar bra just nu:

"The winner takes it all"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogglista.se Allmänt
RSS 2.0