Lite återhämtning??



haha okej jag är lite missnöjd nu xD haha var sååå stolt att jag hade vart duktig att uppdatera så mycket på en vecka förut men sen dog jag helt enkelt xD hahaha

nej men såhär ligger det till...jag fick ett slag i magen av nån dumbom, haha men det har läkt nu, o jag mår kanoners :D

GODA NYHETER ÄR!!!

JAG  HAR TAGIT MITT KÖRKORT :D :D :D

har nu haft det i 3 HELA veckor :D :D helt perfekt julklapp :D:D

hade en HELT UNDERBAR JUL :D fira med familjen <3 jag insåg att min farfar haha han är lite små snuskig xD han drar sjuk skumma skämt xD men hmm tror hela familjen är sån XD är det därför man är som man är kanske????

hahah kul iaf :D

hmm nyår då??

jo JAG hade fest :D det var grymt kul :D träffa lite nytt folk som jag GÄRNA träffar igen :D

hmm sen hände nått skumt en kille försökte ta min mobil alltså SNO den!!!


men vem FAN gör så?!?!?!??!?! jaja jag märkte de iaf o han åkte ut..som FAN!!! haha tur att jag hade mina UNDERBARA vänner där haha ni var underbara haha gulligt av er att bli såå arga xD hahah

jaja det var en riktigt kul kväll helt enkelt :D :D

och mina nyårs löften är:

1. Jag ska inte dricka nått tills jag fyller 20 med 2 undantag! roodlas fest som redan varit xD o en lagfest :D

2. Jag ska bli vig igen kunna gå ner i split o spagat innan årets slut :D kul :D

3. ska försöka gå morgon promenader 5 ggr i veckan :D kulkul

4. återgå till min nyttiga ätvana o laga riktig mat xD man är ju LAT!!!

5. Försöka hålla kontakten MER med mina vänner har vart dålig på det (ida du o jag )

hmm var nog allt xD men man måste utmana sig lite :D :D

just det idag ringde jag till Trygghansa och ansökte om ersättning för min lilla olycka förra året på Troppan när jag slog i benet..JA det är fortfarande SJUKT FULT!! menmen får se vad e ska göra ...

det var la lite catch up från sist :D

ska verkligen försöka bättra mig :D

men puss o snusk på er <3



dagens fyndiga citat av lilla mig " man skapar sitt eget universum"


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, jaa du och jag måste förbättra oss ^^

Men hoppas det går bra med trygghansa och så...



Puss på dig snyggo!

2010-01-11 @ 22:17:25
Postat av: Nathalie

Grattis till körkortet ;D

2010-01-12 @ 10:27:35
URL: http://nat0.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogglista.se Allmänt
RSS 2.0