Finns inget bättre!

NU ÄR DET SÅ!
ATT
LILLA
JAG
JOBBAR
MASSSSSSSSSSSSSSSSA!
varav jag inte skriver så mycket då jag slutar kl 19.30-40 varje dag! så är hemma kl 21.30 typ xD
men jag GILLART!!
för man får faktist vara på tropicarium AB
VARJE DAG!! med UNDEBARA kollegor och bra djur så är det BÄST!!
har nu i helgen och veckan bara jobbat kassan, men djuren kommer snart :D
sjukt kul! ser fram emot det som TUSAN!!
men en sak som ni MÅSTE VETA är detta!

VÅRA UNDERBARA DJUR!


Det är så här då, att djuren bor på troppan det är DERAS HEM!! en plats där NI är gäster! bete er som gäster och ge djuren den respekt de förtjänar!
BLIR SÅÅÅ TRÖTT PÅ ALLA LJUSHUVUDEN SOM TROR ANNAT!!
tur att man inte är beväpnad på jobbet!
alltså snälla låt dem vara ifred och mata dem inte klappa dem inte och HÅLL ERA J*VLA NAPPAR GÖMDA!!!
om de får tag i en napp äter de den och det kan gå riktigt illa för dem!
Djuren där är som barn för oss där finns inget vi bryr oss om mer!
underbara är dom och de ska få den respekt de förtjänar från alla precis som vilket djur som helst!

Supergoa AROR!!!


Ett exempel på våra underbara djur är våra Blågula Aror som igår var såå mysiga :D
Jag kommer in till djungeln och ska checka besökarna så de inte gör dumheter xD
Så kommer ara hannen som vi antingen kallar Oskar eller Clarence??? xD
men iaf han är sjukt mysig och kommer ner till en gren lite närmare mig och ska sitta o prata o mysa MASSA!! så SJUKT kul att få komma djuren såå nära så de känner igen en:D kan inte bli bättre än så!
Det är nått som jag verkligen kommer att jobba med och kämpa för i framtiden :D SJUKT KUL!! man kan inte må bättre än så!
Så jag hoppas för guds skull att ni snart fattar att man ska ha respekt för alla levande varelser ! även de små insekterna som är SÅÅ VIKTIGA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogglista.se Allmänt
RSS 2.0