Troppet

JOBBJOBBJOBB
vad ska man säga man jobbar hela tiden xD men det är SÅÅ SKÖNT!! man slipper tänka på allt utomstående och elände om man nu har det i sitt liv...man har bra kollegor och fina djur som piggar upp en kan inte bli bättre!!
idag så jobbade jag till åtta fick jobba över lite för att fixa lite i shoppen :) hoppas det blir bra tills imorrn! sista dagen imorrn innan två dagars LEDIGT!! ska bli såå skönt även fast man gillar att jobba så är det skönt med ledigt ibland :D
OCH OCHOCH!! VECKA 29 SKA JAG JOBBA ED DJUREN!! SKA BLI SÅÅÅÅÅÅ KUL!!! BARA LÄNGTAR!!
FINNS INGET SOM ÄR BÄTTRE ÄN DET JOBBET!!! ÄLSKA!..
Även fast det kan hända så sjukt mycket när man jobbar med djuren så är det bara kul med utmaningar och ibland sura djur :p xD heheh
såå LÄNGTA TILL V 29!!!
AJ FAN MÅSTE TA BILDER på jobbet xD haha glömmer det ALLTID!!
jaja




Helgen

Som sagt LEDIGT i helgen och vad sjutton ska man göra?? ..hmm jag har massa saker som jag kan göra.....men vad SKA man göra......
det är ju liksom karnebåtsfestival i Valdemarsvik och då kan man ju passa på att träffa bror o farmor o farfar o släkten där nere o vännerna där ...men hmm sen kanske man kan åka med tessan och bada....
eller om man ska till calle och hälsa på honom lite...
MEN JAG MÅSTE till maja!! kollegan som fixa så jag fick på troppet :D är henne EVIGT tacksam!! har lovat att hälsa på i nåra år nu xD men haha NU ÄR DET iaf DAGS!!!
Ska hälsa på henne underbara Lily (kakadua) :D SPÄNNANDE !!
jaja man får se vad som händer i helgen! vem vet det kanske bara blir en soft ensam helg...det kanske behövs? xD aja hör av er alla som har lust att hitta på nått :D
puss puss :D

Kommentarer
Postat av: ANNIKA

hej. behöver hjälp kolla min blogg.



BLOND ELLER BRUNETT? :D



KRAM

2010-07-28 @ 02:47:12
URL: http://aannika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogglista.se Allmänt
RSS 2.0