Fira student!

detta känns la bra att sätta sig och skriva lite ibland sådär :)
jaja iaf förra torsdagen den 10/6 så var jag o fira studenten!
Det var underbara Therese Olander som tog studenten! sjukt kul att få bli bjuden till ens studenten det är ju ändå nått personligt tycker jag.
Men iaf så var jag där och fira henne världens sötaste och vackraste brud med en helt underbar personlighet!
fick träffa hennes familj som var sjukt trevliga och roliga :D men märkte ju vem hon hade fått sin personlighet ifrån xD haha morsan :D extremt trevlig person :D
jaja jag hoppas iaf att du fick den student du hoppades på :D puss på dig bästa tessan <3

Efter firandet hos familjen så gick vi ut o festa lite sjukt kul var det..men det är det alltid med Tessan!
så hela helgen bestod av festande i princip och jag känner att jag kanske ska dra ned på det lite kanske xD eller??
haha

Men i söndags så var jag i Nyköping på intervju för en utbildning till hösten som Event o musik arrangör:)
vet faktist inte om jag vill dit men det var iaf riktigt roligt att vara där och det vi fick göra var också riktigt kul :)
men jag funderar på om jag istället ska gå en bartenderutbildning så jag kan tjäna lite pengar på sidan om när jag pluggar :O hmmm tåls att tänka på helt enkelt!
mer då just ja vi hade även en underbar KLASSÅTERTRÄFF i lördags! SJUKT kul :D kan man sakna en klass mer !?!?!?! helt sanslöst !

det är såhär vår klass har inte vart den bästa under alla tre åren det har vart VÄLDIGT uppdelat..:((
men sen i trean hände nått, och alla blev jättebra vänner :D vilket ÄGER för nu är det vår klass som håller ihop mest och har flest träffar :D sjukt kul är detta iaf :D
och i lördags var även Karin och Jimmy där våra underbara lärare :D
SER FRAM EMOT NÄSTA TRÄFF!!!!
puss o snusk på er!

Kommentarer
Postat av: Millan

Det va jätte kul att få träffa nån av syrrans vänner =) Och din bok som du hade gjort va ju bara sååååå grym!!



Kram på dig

2010-06-18 @ 22:34:15
URL: http://millan1985.blogg.se/
Postat av: Carro

tack det var som sagt sjukt kul att träffa tessans familj :D

2010-06-19 @ 21:19:13
URL: http://rydings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogglista.se Allmänt
RSS 2.0