onödiga saker

Trevligt nu är man lite ledig tills lördag iaf, då ska man till tropikerna igen :D kulkul! blir att jobba med henny benny och jocke MOOUHAHHAHA då ska hämnden fram xD
Midsommaren blir ute på djurön med nåra roliga individer :D ska vara nykter och köra bil men det gör mig inte mycket, eftersom man är party iaf så har man kul då med :P
jaja det var inte det jag skulle snacka om!
det var det här fenomenet i helgen hmmm vad var det nu igen?
JO! ETT jag menar ETT bröllop! vad F**** det är ETT bröllop inte mer!!
VAD TRÖTT JAG BLIR!!!
jag var påväg till jobbet i hmm fredags tror jag det var, och cyklar nedför drottninggatan och i varje skyltfönster JAG menar VARJE skyltfönster ser man bilder på Viktoria och Daniel..........hallå DOM ÄR MÄNNISKOR!!!!!
INTE GUDAR!!!!!!!!!!!!!! sure att man ska behandla dem med respekt men hallå det är inte sååååååå COOOLT när nån ska gifta sig! GAHHH!!!
Visst jag tycker det är jättemysigt att det har hittat varandra och det är jag glad för men låt de små kärleksduvorna få ha sin kärlek i fred!

när vi ändå är igång kan vi ju även gå in på vad folk läser i skvaller tidningar!
hörreni ni ska inte tro på allt ni läser först och främst, om det står att madonna och hennes man eller vad hon nu har , har haft VÄRLDENS gräl och ååhh NEJ ÄR DETTA SLUTET!!? förmodligen var det en liten felblick eller ett vanligt samtal som de hade....typ 90% av allt som står i skvallertidningar är BS!! och ni som inte fattar det utan ser det som sanningar kan ju ta och börja använda det som ni har innanför pannbenet!
Ta det inte fel visst jag kan läsa dem ibland också, men då läser jag det för att se vad dumt de skrivit nu xD
men lyssna på vad jag säger bara ett tips, läs vad du vill men var kritisk mot vad det står förmodligen är det BS!
och ett till tips som kommer angående skvallertidningar, titta inte på alla bilder på de vackra "glamorösa" smala kändisarna:O var nöjda med era kroppar det är den ENDA ni har, träna den men inte för mycket ge den mat men i lagom mängd och framföralla LÅT den VILA! ta det från en som gjort träningen till största del och inte vilat nått och ätit dåligt ni kommer må dåligt och bli trötta och det är inte värt det i längden!


nääää nu känns det som man vart lite aggressiv :P haha inte meningen men man måste få det sagt eller aa i detta fall skrivet! xD
nu är det sommar och det enda ni ska tänka på är att ha kul sola bada och göra det som ni tycker är kul ;) ett litet tips från coachen bara :P
idag ska iaf jag göra LITE jobb sen blir det sola och sen blir det beachvolley i Folkparken alla som vill är välkomna  och sen ska jag även träffa lilla underbara Emma :D kulkul se U in solen:P
SCHTEK på alla goa ;)
puss o snusk !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogglista.se Allmänt
RSS 2.0