Tropicarium AB

Nu har då sommaren äntligen tagit fart eller? A vädermässigt kanske man inte märker det men sommarens känslor är iaf här kärlek och glädje xD typ...
Och jag har nu spenderat de senaste 4 dagarna med jobb:)
För er som inte vet det så jobbar jag på Tropicariet i Kolmården ni vet de som har ormar spindlar och liknande :) SJUKT KUL! Massa bra kollegor har man där och djuren är extremt roliga:D
Jag har nu jobbat där lite mer än 2 år och är alltså inne på mitt trejde :S isch har det gått så lång tid xD haha jaja
det är iaf ett toppen ställe:D
Jobbet i helgen innebar en lugn helg hemma? xD jupp första PÅ MYCKET LÄNGE! det var nog välbehövligt en vila innan midsommar ;) Jag var iaf hemma o laga mat till min kollega och mig ist :D sjukt gott vart det
Kyckling med asiatisk intryck eller nått :P
med ris och ananassås :D MMMMMM GOTT!!

Midsommarhelgen då, den ser ut såhär:
fredag: blir det fest med lite vänner på djurön :D ska bli kul men en annan ska vara nykter på Sveriges SUPAR dagxD Ska köra bil och se till att de kommer hem OK! sen jobbar man ju även dagen efter så känns inte riktigt värt det att dricka innan xD
lördag: då jobbar man ska bli kul det är med Henny :D sen efter det så blir det hemfärd och fest :D ska iväg på 20 års firande sen blir det nog utgång ;) det var ju ett tag sen då :D vill träffa alla goa människor igen :D
efter midsommar så blir det lugnt i en vecka sen börjar jobbet på riktigt! jobbar typ varje dag... så om ni vill ses så är det innan juli!
aja
nu ska jag till jobbet :P puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogglista.se Allmänt
RSS 2.0