Inte långt kvar

Nu är det då en vecka i två dagar kvar sen är min tonårstid slut, finito över men gud vad kul det ska bli att fira det :D med Linn o linn o Tessan hoppas jag :D utgång o busa :D kulkulkul :D sen känner jag att jag saknar mina tjejor MASSA märks på en gång att man inte träffas :O :(

men men träffa Fredrik muppen o Anderas hmm tjejenxD igår . vart en liten titt på deras lägenhet..kom på senare att jag skulle tagit bilder men den blev ju inte av, får bli en annan gång :O
men de bor iaf jättefint!
jag var där o störde dem till typ 23 :P men hade extremt kul :D måste göras om verkligen, vi satt o spela musik o sjöng o åt o snacka helt onödiga saker...sen vart det boll krig och schack xD som jag vann andra gången...första gången var ett misstag som gjorde att jag förlora !! :P eller hur muppen!

haha men iaf jättetrevlig kväll :D

vad mer jo haha leker med designen igen hoppas på att blir bra, kreativiteten är inte på topp jämnt :P

menmen var allt för nu...

ska iväg o träna min junnar nu :D lite fys så dom blir trötta!

puss o snusk



Kommentarer
Postat av: Fredrik

Klockrent! haha. Andreas, Tjejen. =D Jag viker mig dubbelt av skratt!!! Välkommen åter!

2010-03-06 @ 19:48:42
URL: http://fredrikkarlsson.se
Postat av: Carro

haha xD mm tyckte det passa lite på honom :P

2010-03-08 @ 14:31:32
URL: http://rydings.blogg.se/
Postat av: Fredrik

haha. =D Så sant så sant! =P Angående "misstaget": det var ju jag som tvingade dig till att göra misstaget med mina briljanta drag. =D

2010-03-08 @ 22:27:07
URL: http://fredrikkarlsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogglista.se Allmänt
RSS 2.0