Längesen

Jahopp nu har man vart sådär seg igen men att blogga... suck jag borde skärpa mig!

jaja men ibland känner man sig sååååå opepp på att blogga...men har märkt en sak det är ganska skönt att få skriva ned vad man tycker o vad man har gjort :D inget att klaga på där...sen är det ju en annan sak om nån läser eller inte :P...men jag har ju inte precis nått att dölja...så hmm ja haha vad ska man säga..aja


men iaf har under dessa två veckor som vart tro det gått så lång tid iafxD jag har iaf haft sportlov...o YAY vad spännande INTE ALLS!! jag pluggade MASSA matte hela lovet...okej inte hela men halva :P och jag är i princip ifatt med allt :D SKÖNT!!!!!!! jag var o bada med bästa kulisinen Bianca :D sjukt kul vi testa såndär waterbubble (ska lägga upp bilder på det ) sjukt kul var det iaf :D och extremt svårt det var så att  man faktist vart andfådd :O haha

vad mer jo innan lovet hela veckan innan lovet så jobbade jag på bästa drömjobbet TROPPAN (TROPICARIUM AB) så sjukt kul :D jag skulle kunna bo där :D haha första dagen var lite rolig då jag vart extremt överraskad av vår lilla Tocai-ödla som kommer fram springades från ingenstans så att jag skriker rakt ut o precis då kommer Carro in (kollega) o ser vad som händer o börjar asgarva XD haha




säger så här, man borde ju vara avtrubbad mot allt sånt där som kommer fram...men NEJ man blir lika förvånad varje gång xD haha men det är ju bara em del av jobbet som man måste älska, alla dagar är olika <3


ja det var iaf sjukt kul jag hoppas o ber varje dag att jag ska få jobba mer där ute :D med djuren o människorna där så finns det inte mycket mer man kan bergära av ett jobb :D


jaja hmm The end med att dregla över ett jobb :P

hmm vad mer


jo hmm det mest pinsamma o stort misslyckande i mitt liv!!!!!!!

i lördags så råka jag pajja pappas bil lite genom att skrapa sidan på bilen...vart sjukt ledsen på mig själv! hur fan kan man göra en sån tappe..jag vet att alla gör misstag men I HELVETE!! ah iaf så vart jag extremt upprörd över detta o grät hela jäkla kvällen...usch det var hemskt...

men kom att inse att det är ok att göra misstag alla gör det...:) kanske ska sänka mina krav på mig själv....

jaja till nått roligare!!!

JAG FYLLER ÅR OM!!!! mindre än 2 VECKOR!!!! fatta jag blir 20...

den här lilla parveln blir 20....







hmm det är sjukt vad tiden går!









jaja men ska bli sjukt kul att fira detta med massa kompisar jag verkligen gillar : D:D <3 hoppas massa av er som är bjudna kan komma :D <3



hmm det  får la räcka för idag...alltså tänk om jag skulle uppdatera mera så skulle jag slippa att skriva så jäkla mycket JÄMNT!! hahah jaja smällar man får ta...

men bara så ni vet kom detta inlägg lite pga att en viss Fredrik "muppen" Karlsson ville att jag skulle göra nått i min blogg så varsegod på dig :P

haha nej jag ville faktist skriva lite så ta inte åt dig muppen!

haha jaja det var allt

puss o snusk



Dagens fyndiga citat " misstagen vi gör i livet är det som verkligen gör att vi känner att vi lever"

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Bra jobbat! Nu blir jag faktiskt lite stolt över dig! Och att bli omnämnd i bloggen vilken ära! =D

2010-03-04 @ 07:47:06
URL: http://fredrikkarlsson.se
Postat av: Carro

mmm vad bra då :P du är vi båda lite stolta över varandra :P

2010-03-04 @ 11:24:33
URL: http://rydings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogglista.se Allmänt
RSS 2.0