Pluggdag

idag har jag vart riktigt duktig eller ja skapligt iaf...

har pluggat engelska hela dagen, skrev en rapport på hmm 8 sidor tror jag att det slutade på:O känner mig flitig :P

jaja nog om det tråkiga!

Jag stack iaf och träna på gymmet idag, det var ett tag sen man körde ordentligt pga skador och ja en uns lathet...men idag så vart det äntligen lite ordentlig träning...jag sprang t.o.m på löpbandet det brukar jag inte göra för benen men det gick riktigt bra..dock så går det ju alltid bättre utomhus o btw så är det dags att ta fram sina löparskor nu då isen börjar försvinna och man slipper riskera liv o lem när man springer xD

sen ska ju de som springer i snön o på is ha redigt med cred! jag tycker det är dyng läskigt dock gör jag ju det men inte favorit saken att göra xD

jaja nu ligger jag här iaf i min stora säng nyduschad och allt känner mig riktigt fräsch:D ligger o funderar på om man ska upp tidigt imorrn o springa eller ta en promenad sa faktist att jag skulle göra det när det blev ljust på morgonen xD haha

jaja nej nu ska jag titta på cougar town haha sjukt kul serie...tänk om man kunde få se ut som courtney gör i hennes ålder...då ska man skatta sig lyckligt lottad :P

det var allt för idag iaf

puss o snusk på er



Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jag skulle inte vilja se ut som henne när jag blir gammal. Det hade varit lite av en besvikelse måste jag säga... =D

2010-03-17 @ 22:16:31
URL: http://fredrikkarlsson.se
Postat av: Carro

va? hon är ju dyng snygg!!! :O tycker jag iaf xD

2010-03-18 @ 19:15:03
URL: http://rydings.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Ja, haha, visst är hon dyngsnygg, men jag vill inte se ut så där när jag blir gammal. =D Jag skulle föredra en mer manlig look... Men däremot får gärna mitt dåvarande sällskap gärna se ut som henne, och då syftar jag inte på Andreas, utan på min fru. =D

2010-03-18 @ 22:35:55
URL: http://fredrikkarlsson.se
Postat av: Carro

haha vadå jag tycker du är feminin :P hur känner andreas för detta svek då??

2010-03-20 @ 10:20:01
URL: http://rydings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogglista.se Allmänt
RSS 2.0