Tonåren är nu ett minne blott, och 20 åren ligger framför mig!!

NU har jag då tillslut lämnat mina tonår bakom mig! och det inte med lite firande heller xD

jag kan lugnt säga att fylla 20 och fira det har vart den den bästa födelsedagen NÅNSIN!! helt underbart jag har svårt att se att ni nånsin kommer toppa detta till kommande födelsedagar :D

okej vi börjar med första firandet!


Firande NR 1

Jag åker med familjen på en kryssning och firar mig (20) farfar (70) och Seja (80) på denna lilla kryssning till Åbo. Sjukt trevlig kväll med mat och prat :D sen fick jag även träffa en Jens Sporron :D det var JÄTTE trevligt att träffa honom igen! säger detta han är så sjukt duktig på det han gör han är då musiker och sjunger som jag vet inte vad JÄTTE bra iaf och spelar piano så fint så man får stå päls + att han är jätte jätte snäll :D men du Jens "så arr ehh" haha underbart :D haha tack för det iaf:D

men det var iaf en mycket trevlig tillställning och NEJ jag dack INGEN sprit på kryssningen igen jag håller det jag lovar :D


okej firande nr två då !


jag tro detta var det bästa av allt :D haha okej min lilla story:

Det var en fin dag, en torsdag tror jag det var? hmm jag tänkte att jag skulle höra av mig till muppen och tjejen...tänkte höra om de hadee tid för en liten terrorist som jag på fredag...det hade dom!

Jag säger att jag kommer att anfalla dem ganska sent eftersom jag ska tortera mina juniorer på träningen så runt 8 får det bli som jag anfaller !

Kl blir då åtta på fredag och jag har begett mig till muppen och tjejen...

Jag möts upp av muppen vid dörren och tänker jahopp nu var man här igen " hmm vad ska man göra för att jävlas med dem nu då" mouhahahaha...

Vi går in i lägenheten där tjejen väntar och hälsar...

Köket blir nästa anhalt där en datar står framme och de går fram till denna och jag tänker " hmm de ska säkert starta lite musica" mycket riktigt gör dem de...men inte vilken låt som helst utan Happy Birthday Caroline ! Min chock är mer an STOR vid detta ögonblick...

sen vänder jag mig om till deras matsal och vad ser jag där? Jo massa mat som de har lagat så fint åt mig och en present?!?!?!? ojojoj chocken är ju GIGANTISK...tänker vad i...




Det som stod på menyn var då varm smörgås tårta som var JÄTTEGOD tillagad av tjejen :P mycket mycket god iaf
till efterrätt blev det en mycket god glass med hemmagjord chikladsås och blåbär en slående kombination :P mycket gott

Och presenterna bestod av en GIGANTISK chokladask "FUTURA" mycket gott iaf ! och sen en mycket fin hmm barbie tidning?! xD haha japp en barbie tidning var det :P med en mic som en grej som följer med tidningen .




Ja vad ska man säga till nått sådant, helt sjukt kul att de gör så här med tanke på att man inte känt varandra så länge iaf men jag är såå glad att jag känner dem iaf :)

okej kvällen fortsatte med mat och prat och sen en film på det "Upp" som den heter mycket bra och rolig film...EKORRE!!!

Efter filmen tänker jag jaha nu är det väl dags att gå hem....men eftersom jag hade en gås oplockad med en viss mupp så var jag tvungen att kasta en boll på honom! vilket ledde till en mycket lång och ibland smärtsamt bollkrig med jonglerningsbollar! hahaha ojojoj nån timme senare och många skratt och svettdroppar senare så bestämde jag mig för att gå hem iaf !

Men ska säga detta det var en sjukt kul kväll skrattar som man viker sig dubbelt det är inte lätt att gå därifrån utan träningsvärk i mage och kinder haha

och sen ska jag bara säga att jag uppskattar verkligen allt ni gjorde sååå fint var det verkligen men att ni gav mig en rolig kväll var defintivt den bästa presenten jag kunde ha fått ! :D okej för er som inte vet det men Muppen är alltså Fredrik och tjejen är Andreas :P hahaha 




Okej firande nr 3!!

Det gick ut på att först vara med Linn o Linn (taco treon) och fixa sig de fixade mig JÄTTE fint var verkligen nöjd :D kände mig såå vacker :D

Vi åt och umgicks, sen stack vi till Kaj som hade avskedfest han ska då till Norge :/ hoppas att han får det riktigt bra iaf :D

Vet att det är en mindre snygg bild xD

Där var det massa massa folk :D roligt folk :D iaf kom dit och japp nu var det ju så här att jag fyller 20 och vad får jag göra då? Jo jag får dricka xD hahaha men det här är då en tanke som solg mig efter dricka i samma takt som vanligt + långt uppehåll= FYLLA SOM FAN XD haha ja så man minns kanske inte allt sen igår men vet att jag hade kul iaf :D

FIRANDE NR 4!!


Jahopp haha nr 4 hmm känns mycket nu xD haha men idag söndag då så kom min familj och fira mig jätte kul :D kul att träffa farmor farfar irma o pia :D sen fick man ju även lite presenter :D

haha 

present nr 1: handdukar




nr2: ett virusskydd till datan xD





nr 3: ett troll



den är lite lik mig xD

okej haha vad ska man tänka nu då hmm min familj suger på presenter?? haha

nej men oj nu kommer en present till xD


en DATOR !!!!! WHOT!!! haha japp jag har fått en egen laptop som jag nu sitter och knapprar på :P JÄTTEFIN är den iaf :D tack såå hemskt mycket kära familj :D ÄLSKAR ER SÅÅÅÅ MYCKET!!! <333



jaha det var nog allt firande denna vecka:P det kommer fortsätta nästa helg också :P med stor fest som jag hoppas de flesta kan komma till :D 


fick även detta av mami :D jättefina :D <3

men det var allt för mig denna gång 


OVER AND OUT!!!







 


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Pajas, hoppas din dag har varit strålande! Va roligt att läsa att du uppskattade vår kväll i fredags. Jag kan inte säga annat än att det var ömsesidigt, vi hade mycket roligt vi med (eller i alla fall jag, chefen får svara för sig själv...). Hoppas chokladen smakar bra, inte minst körsbärslikören. ;) Oh, virusprogram, nu kanske man slipper alla youtube-länkar som du skickar... =P Hoppas vi syns snart igen, kanske en squashomgång snart?! Återigen Stort grattis Pajas! Kram

2010-03-14 @ 23:38:23
URL: http://fredrikkarlsson.se
Postat av: Carro

mm du körsbärslikören var såååå god............haha vad bra då att ni också hade kul iaf du som sagt tjejen får stå för sig sj:P jag hade en jättebra dag massa skoj som sagt jag fick ju ett virus program vad kan slå det xD mmm du jag ska verkligen bli av med viruset nu :P men jag kan ju spamma dig iaf xD tycker du förtjänar det :P hmm squash låter som en ypperlig ide :P



vi kan höras lite mer i veckan tycker jag om detta fenomen :P kram

2010-03-15 @ 10:59:39
URL: http://rydings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogglista.se Allmänt
RSS 2.0