UNDERBART!!!

okej nu har jag då haft men 20 års fest :D det var massa skoj :D

men innan vi går in på det så tar vi fredagen!


Fredagen 19/3
dagen bestod av först plugg sen till läkaren o kolla rösten igen det gick jättebra behövde verkligen det igen :D
sen så vart de gymmet o sen ner på stan o träffa bästa LInnena :D :D <3 underbara töser det dära <3

Linn Nilsson stack sen till en intervju medans Linn o jag stanna på stan o jag var på systemet för första gången :D yay!

Sen vart det hem till mig o färga håret SJUKT nöjd är jag med det!!






lite förfest hemma hos mig ....sen utgång till OTTEN <3


O FY FAN VAD KUL DET VAR!!!! alltså allt stämde helt underbart perfekt kväll :D eller vad säger ni tjejor <3




Lördagen 20/3
Lördagen då, den bestod av en baksmälla först på morgonen xD haha OMG ALLA tre var bakis för en gångs skull :P Champagnen var det nog :P

Kl halv 2 så kom det besök från andra breddgrader från värmland kom en Joel O en Olsson....LÄSKIGT :P

haha så är det ibland kommer det människor hit som inte är riktigt rätt :P haha nae men det var sjukt kul att de kom ner hit :D

jaja festen drar igång o det  kommer o går människor hela tiden men det var extremt kul att träffa alla o prata med er tack för en bra kväll puss på er <3



Sammanfattning
jaha vad ska man säga sjukt bra helg slutar lite halv konstigt men bra:) inget att klaga på iaf xD men helgen innehöll mycket bra saker som att jag vet vad jag vill med vissa saker i mitt liv grym skön känsla tack för den :D

sen lärde jag mig att en godisbh ska inte användas i hemmet det bli mycket att städa :P men på krogen kan man ha den men den går nog sönder om vissa drar i den!!!!! xD haha men god iaf :P


jaja tack alla för en splendid helg :D

spec min två töser som betyder allt hoppas ni vet det <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogglista.se Allmänt
RSS 2.0