Vårfärger?




hmm blogga...ja det är en finurlig grej det tycker jag, lite som en dagbok xD haha jaja funderingar i huvvet bara ...

Men idag då, jag känner att jag har vart ganska duktig iaf, har pluggat lite o fixat lite. men tog för en gångs skull SOVMORGON det händer INTE ofta...kände mig som en överkörd katt av Charlie Harper xD haha ojoj bra serie det där....

jaja dagen bestod iaf av plugg och träning ungefär som vanligt, gick INTE jätte bra på träningen...jag tror alla hade hittat sin segaste dag o kommit med den till träningen xD haha ojoj men det gick väl att spela, träningen hade vissa riktigt bra stunder..jag lyckades iaf skaffa mig ett antal riktigt fina brännmärken av vårt fina golv!

Just det har även suttit och försökt fixa massa med lilla viruset på den stationära datorn, det resulterade i att man formaterade om hela grejen! hmm bra där fem tummar upp xD

men nu är ju iaf viruset borta det är ju nått positivt med det !




okej det fanns faktist en mening med detta blogg inlägg...tänkte fråga er där ute vad ni tycker att en vårfärg är..och vad skulle ni säga var 2010 heta vårfärg så kan vi se vad man kan göra med detta resultat..

men som sagt vad tycker ni är en vårfärg?







Dagens fyndiga citat av mig " varför vara sur när man kan vara glad"



Kommentarer
Postat av: Ida

Nude är verkligen 2010's vårfärg :) men annars gillar jag klara färger :)

2010-03-16 @ 10:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogglista.se Allmänt
RSS 2.0