Vet inte vad jag gör!

okej jag trodde att helgen skulle lösa massa saker...inte lika säker längre, men min insikt är fortfarande lysande klar i huvudet!
Jaja men nu då?
Jo jag har haft en vecka med PLUGG!!! helt sjukt jag vill egentligen inte plugga för jag vet inte vad jag vill haha men vad gör man xD nått måste man gör varför inte använda det lilla man har innanför pannbenet som det så fint heter :P
idag var det dock träning då tänker man ju YES lite avbrott från tråkiga saker...kommer dit o det känns bra först i början..
men känner sen efter ca 15 min att nae detta funkar....inget klickar, tror inte detta bara gäller mig för ärligt var det inte många som var  på topp idag! usch o skam på sådana träningar alltså tjejer om bollen kommer 30 cm framför er TA DEN!! hur svårt ska det vara! jaja vad gör man....
för att kompensera för detta fiasko ska jag köra en riktigt genomkörare så ring gärna till mig för att undersöka att jag lever xD haha
okej en sista sak innan jag drar mig till andra uppgifter i livet :P
I somras så jobbade jag på kolmården under midsommar, och såg på nyheterna att en ung man hade blivit knivhuggen till döds på öland han var från Linköping...då tänker jag i helvete vad händer..inget mer med detta..
men sen kommer jag hem..och märker en liten lagom upprörd och annorlunda bror!
och tänker vad nu?
Jo det var så att den unga mannen som blivit dödad var en mkt bra vän till min bror och en helt underbart snäll människa på denna jord som var älskad av alla som han träffa...
jag vet inte hur man ska reagera på detta min bror var iaf väldigt nere för detta såklart <3
men iaf när jag kommer hem från träningen idag, så kommer han fram till mig och säger att den jäkeln som mördade honom är dömd..och vad fick säger jag?
8 år!
VA?!!!
VAD F*N SÄGER HAN NU!!!
alltså förstår ni Å T T A BARA!!! FÖR MORD!!!!
VAD TUSAN ÄR DETTA FÖR SKAM!!!!
nae man kan inte vara annat än arg!
ska bara säga detta
älskar dig min bror o kommer alltid finnas här för dig som du är för mig<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

En 16 åring som mördade en person fick 6 månaders ungdomsanstalt och vård.

2010-04-12 @ 04:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogglista.se Allmänt
RSS 2.0