3 månader av sorg

hur kan det vara möjligt? 3 månader har gått sen en ängel lämnade denna jord och gav sin närvaro till änglarna
det känns så tomt och mardrömmar om natten spökar fortfarande i mitt huvud, jag minns allt så väl, allt som hände den natten då du bestämde dig för att lämna oss
jag minns den sista kramen jag fick av dig minns värmen jag kände varje gång man prata med dig, minns skratten och skämten vi har delat.
Jag minns hur orden att du hade dött ekade kvar i huvudet så länge jag minns skriken tårarna och den förtvivlan som kom. Jag minns hur natten var så oerhört lång och plågsam för oss.
Hur kommer det sig att det alltid är dom bra som försvinner?
John du kommer för alltid och evigt att finnas hos oss i våra hjärtan och vara sinnen, men såren som blev när du lämnade oss kommer aldrig att läka, inte ens med tiden.
Jag vet att vi kommer ses igen nåndag snart och jag längtar tills den dagen är här så man igen kan ses och skratta tillsammans.
John jag minns ditt fina leende så väl och dagen vi träffades första gången, du var så busig <3
Du kommer för alltid att leva i våra hjärtan
Vila I Frid John Petersson Hellström
du saknas oss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogglista.se Allmänt
RSS 2.0