30stm

Känner mig bättre känner mig starkare och känner mig redo för att kämpa vidare i livet igen! bring it!
tackar mina vänner för tiden och stödet ni lagt ner på mig och hur mycket ni bryr er är helt sanslöst, hur kan man förtjäna nått sånt egentligen, säger så här vem har en sån bra vän som skyddar en så bra och bryr sig så mycket att de skrämmer killar man träffar för att de inte ska såra en, inte många som har en sån, men det har jag och det tackar jag universum för! Erica gumman du betyder allt och du förtjänar allt gott i världen och om nån kille är dum ska han fan få xD hahaha! tackar thessan också som ställt upp som tusan denna höst när man inte mått bra, och gumman du vet att jag finns där lika mycket för dig <3
känner mig som sagt bättre än på mycket längre kommer igång med träningen igen och sliter på, har hittat min musik igen :D
påtal om musik här är bandet man SKA lyssna på! underbara
tack för att ni finns alla <3
// Don't be afraid to dream, JUMP and touch the SKY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogglista.se Allmänt
RSS 2.0