Helgen :D

hej allihopa GUD vad tiden GÅR!!!! det är snart jul och inte nog med det så kommer massa pengar att gå till MASSA födelsedagar nu i november, december och januari, men vet ni vad jag känner att det är mina vänner värda ska ge er födelsedagar ni sent glömmer ;) <3 haha tro inte att jag har glömt bort er ni finns i mina tankar varje dag och det är NI som gör att jag lever vidare VARJE dag, vet faktist ärligt talat inte vad jag skulle göra utan er...:O
att se till att ni mår bra och har nån att lita på är nått som jag verkligen önskar er och försöker ge er hoppas att jag lyckas skapligt iaf :) <3
Efter det med John så vill jag verkligen inte missa nått eller nån och vill att ni ska veta att jag älskar er mina underbara vänner och familj, vill inte missa att säga det när jag har chansen <3

okej tillbaka till det jag tänkte säga från början HELGEN!!!!
Jo i helgen är det MASSA skoj som händer, det börjar på fredag :D ska försöka hinna träffa Robine först och snacka skit :D det var FÖÖR längesen eller aa ca 2 veckor sen, men det är längesen!!
sen blir det av till mina juniorer som ska tränas och piskas i form (kommer lägga upp träningen sen)
men efter det ska jag träffa bästa Thessan Olander som ska FIRAS så det sjunger om det :D
Hela 19 år kul gumman :D :D och jag är såå glad att ha dig som kompis finns ALLTID här för dig(även under dina jobbiga perioder :P)
du får aldrig nånsin tro att jag värdesätter dig mindre för att vi inte ses lika ofta längre:O
men iaf fira thessan med MAT på manesa så eftersom thessan fyller år hjälper jag till med bokningar och sånt så slipper hon det man ska inte behöva anstränga sig när man fyller år ;)
det är fredagen det skojskoj

Sen blir det lördagen som består av jobb på troppan och tro det eller ej så sa jag ifrån från volleybollen pga troppan och thessan denna gång, måste vara första gången xD
men Troppan friar hela 20 år och det ska FIRAS MED FEST! med gammal och ny personal på troppan SPÄNNANDE!!!!!!!!
efter det ska jag ta mig in till staden igen och träffa thessan som är ute och festar och hon ska firas lite till ;)
KUL!!!!!  ska försöka hinna träffa Christoffer Johansson också som åker till Australien om några dagar och är borta ett BRAAAA tag:( du kommer få det såå bra vännen!!! <3
men det var allt om helgen får se om det blir lyckat eller inte, det blir det nog är iaf super taggad!!!
och så lite musik helgen till ära till både thessan och troppanxD

Kommentarer
Postat av: Ida

Vem vet ;) det kan nog vara det, den såg van ut vid fiender åtminstone ;D

2011-04-28 @ 23:41:47
URL: http://idawardell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogglista.se Allmänt
RSS 2.0