PINSAMT!!!

Okej har någon nånsin varit med om att man tycker man känner igen någon och så väl så att man tar fel på personen och säger nått konstigt till denna personen och denna bara glor på en?...
sånt händer ju ibland, här är en liten historia om när jag var kanske 10 år eller nått och vi var påväg hem från Göteborg och en HÄRLIG dag på liseberg...
Vi stannar på en statoil mack för att äta och ta en välplanerad kissapaus, pappa, mamma och min bror är med...
jag går med mamma på toa och jag ser pappa beställa en korv och ställa sig vid ett bord.
sen när jag kommer tillbaka från toan står pappa kvar vid bordet och äter sin korv.
jag springer fram till pappa och säger nått konstigt skämt som vanligt pappa vänder sig om och SEDÄR, det var INTE pappa, det var nån som hade en exakt likadan jacka och frisyr som far min hade.....jag höll på att sjunka genom marken xD
det var då för 10 år sen vi kan säga att det var ett 10 års jubileum och vad gör man med jubileum?
JO man firar dem igen, nu idag 10 ÅR senare, händer det IGEN xD haha men inte med pappa denna gången...
utan jag går fint från jobbet vid Matteusgården, trallandes och lycklig över en såå jäkla BRA dag som det faktist har vart och går verkligen och småler för mig själv över massa roliga sammanträffanden under denna dagen.
När jag kommer till swedbank vid Norrtull där så ser jag en kille med en gurra på ryggen en LÅNG kille, och
tänker fan han ser RIKTIGT bekant ut, namen namen det är ju min kusin med gurran,(min kusin bor i söderköping, men han tjej bor vid norrtull så det var ju logiskt) jag går fram och verkligen tittar på honom och säger nått, men hinner hejda mig och ser 2 meter ifrån att NAE det är INTE min kusin, skamsen som jag är ber jag om ursäkt, men killen bara ler och säger lugnt....
det roliga med detta är att killen tittar på mig som OM han känner igen mig med, och det var det som gjorde att jag reagera, så tycker att detta är hans fel xD hahah men iaf PINSAMT.....
och vad gör denna tjejen om hon tycker nått är pinsamt, jo hon MÅSTE dela det med andra för det är ju fan ett GOTT skratt xD haha så det första jag gjorde var att ring till Irre, och GAPskratta i örat på henne...
Hon trodde jag hade förlorat förståndet, men efter ca 2 min av skratt i örat på henne och 100 frågor VAD HAR HÄNT?! så berättar jag det för henne vilket leder till ännu några minuter med LÅNGT gapskratt xD haha
Och vad har man lärt sig av detta då, JO mina vänner att även fast det är PINSAMT så kan det faktist göra nån annan glad och vad är bättre än att ge glädje till en annan individ? precis så jag tycker ju denna händelse bara är kul och roligt att jag kan dela detta med alla som vill det och alla som vill ha sig ett gott skratt :D

I övrigt då?
jo denna dagen har som sagt vart JÄTTEBRA :D och jag älskar varje minut av den, jag var hos ryggläkaren även känd som naparapat, han knäcke min stackars rygg och NACKE, nacken var anledningen till att jag hade ont i axeln och GUD vad skönt det gick nästan över när det var knäckt :D så nu ska jag gå nångång till sen får vi se vart vi kommer med detta:D
sen ska jag även imorrn tror jag, boka tid för tattoo ;)
jag satt igår med Irre och åt MAT igen, och jag hade tragglat lite med hur jag ville ha tattoon, men sen skulle jag visa för Irre vilka tecken som skulle med och vips så satt jag dem i en ordning jag aldrig gjort och DÄR var den SÅÅÅÅÅÅ FIN :D :D:D så snart är det dags:D
känner super pepp för det :D
sen har vi även LÖRDAG som jag verkligen verkligen verkligen vill att det ska bli får DÅ DÅ ska Irre och jag laga mat fixa och dona, göra drinkar snacka SKIT och snacka guys ;) haha kul :D sen blire off till cuebar och fira LInn :)
och sen ut till OTTEN :D  och fy fan vad längesen jag var såå pepp att gå ut och festa och ha kul :D
har ÄNTLIGEN börjat ha kul i mitt liv igen, jag känner glädje och massa annat som jag inte känts på hela hösten
<3 love you john <3
aja men nog pratat nu blire musik till massan ;)
// walking on sunshine, TIME TO FEEL GOOD!! yes! tackar ALLA verkligen ALLA för denna dagen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogglista.se Allmänt
RSS 2.0