Plockat och städat lite iaf....

Nu har man rensat ut lite ur the closet..känns bra men jag kommer nog behöva göra det snart igen :O
men iaf ni som är lite intresserad av lite vardags klädet kan ju hålla koll här kommer lägga upp dem snart :)

över till träningen, det blev en mjukstart men det var skönt :) körde lite styrkeövningar med dem, tror att det tog lite på dem :) får höra om det nästa vecka :P
iaf vi körde ca 8 olika övningar men 4 av dem är super duper bra att får bort de härliga handtagen ;)
men detta ska man kombinera med en bra diet och kondition/gång/rörelse av nått slag men här är övningarna iaf:)

  1. Knäböj med knäuppdrag 
prisoner-squat-2
Denna sk santana armhävningar
santana-push-up
Sen gör ni ca 100 vanliga hopp med hopprep eller bara vanliga hopp som stimulerar hopprepet
Sista övningen är planken med knäuppdrag, tror jag den heter :O
plank-knee-tucks
Gör så att ni sätter upp x antal repetitioner som ni ska göra tex
20 knäböj
10 armhävningar
50-100 hopp
20 planka med knäuppdrag
det gör ni som ni själva vill men ni ska klara att göra övningarna ordentligt.
gör dessa övningar i 6-8 omgångar så lovar jag att ni är VARMA efter det!
Jag har fått allt detta från denna tjejen, och hemsidan ni ska söka efter är bodyrock sjukt bra övningar som ni kan göra hemma, ME LIKE! så då behövs inte några dyra gymkort bara viljan att försöka.
Men iaf detta gjorde jag med junnarna idag som en lätt styrke träning + lite mag-och ryggövningar sjukt kul att se dem göra det xD
jag kommer senare att lägga upp andra övningar som jag gör men dessa som jag la ut idag är iaf sjukt bra och de funkar jag har gjort dem kanske två ggr i veckan med denna mängd rep, och alltså jag dör dagen efter plus att det syns efter 2 veckor en skillnad som är snygg :)
så det är ju bara att köra :D

jaja
nu blire lite peppmusik för denna träning ;)
eller snarare för att hylla min städning :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogglista.se Allmänt
RSS 2.0