denna höst suger!

Känner mig lite down, saknar john, satt och titta på gamla konversationer på msn och vad hittar men en GAMMAL konversation mellan mig och john, det gjorde ont, men en tröst var det jag minns den så väl! det var innan min 20 års fest och haha han satt och drack bers xD
och tänkte plåga mig lite helt enkelt:P
önskar jag hade kvar min gamla telefon, hade massa mess från mitt i natten när han gjorde dumheter och skulle ha nån att störa, då kom det ett litet SOVER du eller bara tönt eller vad gör du <3 saknar alla de messen nu <3
vill ni veta vad jag tycker dagen i ära har vart ok, men jag blir irriterad på saker, mm jag har faktist rätt till det med, så är det
först och främst att människor inte kan säga vad de tycker från början, gå inte och lalla runt som om ni inte fattar...sen säger ni saker och sticker dem i ryggen, SÄG VAD NI TYCKER så det inte blir missförstånd fatta så mycket man spar på andras känslor då! ((// skulle sagt detta för 4 veckor sen...))
och det som stör mig mer är att människor inte kan sköta sitt utan ska snacka massa det FÖRSTÖR massa och bara så ni vet klarar jag inte sånt denna höst, så jag orkar VERKLIGEN inte med allt snack, det ger inget förutom att jag kommer in i en sorgperiod där jag bara tänker på john vilket gör att jag kommer tillbaka till augusti igen där jag inte sov eller åt ordentligt på sådär 4 veckor eller vad det var...inte okej
så skaffa en hobby bygg plan eller nått o sluta snacka!
vill ni veta vad det bästa med detta är, det är att jag tänker på vad john hade gjort o han skulle ju bara driva med mig men sen skulle han pigga upp mig igen på sätt som bara han kan, men nu går ju inte det längre :( <3
aja nu ska jag sova men people TÄNK er för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogglista.se Allmänt
RSS 2.0