Gym

jaha igår var man och träna volleyboll, det är ju sjukt kul att träna, men tjejer va F*N kom till träningarna nu det går inte att vara sex stycken på träningen! vi har matcher snart och vi måste vara redo för dem!
SKÄRPNING!
men idag har man iaf TRÄNINGSVÄRK men det är lätt värt det :D känns bra att känna att men verkligen har gjort nått :)
men nu har jag dock ett litet halvproblem, jag ska nog byta gym!
Just nu går jag på Nordicclub aka Sol och Motion.
men jag vill byta till nått annat gym så nu står jag mellan ett val av dessa gym







vilket gym ska jag ta...hmm det är ju så att jag vill testa på zumba, men det går ju inte om jag har annan träning också...
aja svårt val, är det nån som går på nått av dessa gym?
kanske kan ge mig lite tips eller ett "varför-ska-jag-ta-detta-gym" tips
kram på er



Kommentarer
Postat av: sandra

medley är gud!

2010-09-05 @ 23:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogglista.se Allmänt
RSS 2.0