litegrann

ibland..mår man helt enkelt inget vidare...
sen sist har det hänt sjukt mycket varav lite anledning till att man INTE skriver... men orkar helt enkelt
det känns som den där jätteglada sprudlande tjejen som jag alltid varit är som bortblåst för tillfället och kvar finns ett skal av trötthet och tårar..
men ta det inte fel, livet är hårt ibland men det finns inget jag skattar högre än livet och det har jag verkligen lärt mig dessa senaste veckorna..
men nu ska här iväg och tränas sen ska det komma lite om vad som hänt under dessa veckor och vad som ska komma hoppas alla har underbart där ute och ni som känner er lite små nere tänk bara på de som älskar er och att ni har chansen att göra vad som helst i ert liv, inget är försent att lära sig, (läste igår att en äldre dam på 80+ hade lärt sig spela piano när han var 70 år gammal så det är bara att bestämma sig för vad man tycker verkar kul och sen gör man det!)
så ha det bäst alla och på återseende !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogglista.se Allmänt
RSS 2.0