R.I.P

livet går fort!
det vet vi alla, men man blir mer medveten om det om man har nån man bryr sig om som gått bort snabbare än du kan blinka...
detta är en del i mitt liv som är jobbigt och som jag har lärt mig och vuxit så ofantligt mycket genom..
den 14 augusti mellan 22-23 var det en olycka på arkösundsvägen, det var en frontalkrock mellan två bilar, en med två äldre människor och en bil med en person vid namn John och en annan vid namn Jonas...
Jonas och John satt i en volvo och det gick fort och det var över fort, för en av dem...John vår älskade, omtyckta, snälla, underbara, kärleksfulla, roliga John omkom vid olyckan, det var och kommer alltid vara en mardröm som aldrig slutar...
Hur, HUR kan ett liv försvinna så snabbt?
John blev 18 år gammal och hade inte ens börjar sitt liv.
Men en sak som man ska veta om John är, att den här killen hade ett sånt lugn i sig själv, han kunde verkligen leva i nuet, det kändes som om han redan hade hittat det vi så många andra letar hela livet efter, han hade hittat sig själv. 18 år och han LEVDE sitt liv en dag i taget, inget problem för stort. Sen ställde han ALLTID upp, man behövde inte vara jättebra vän med honom för att han skulle vara där och stötta nån, han var en kille man kunde lita på. Dessa sidor är några få av MÅNGA som denna kille hade och John du kommer alltid att finnas i våra hjärtan!
Även efter det att du nu är borta, så har du lärt mig hur det är att visa sina känslor och att de är ok, du har lärt mig hur jag ska älska mina vänner o familj för de kan försvinna imorgon.0ch ta livet som det kommer och LEV medans du har chansen....och det är exakt vad jag och förmodligen alla kommer göra efter detta, leva livet, du fick inte chansen att göra detta men du visade oss att vi inte ska missa det heller.
R.I.P

John 1992-2010 18 år älskad och saknad av alla som du känt!


John på fredag nästa vecka så är det sista avskedet men det är ju inte hejdå utan vi ses snart, håll en plats i himlen åt mig <3
bara så du vet ska jag sjunga för alla, för dig... det känns som mitt sätt att ge nått till din familj och mitt sätt att säga hejdå till dig, Simon ska spela gurra också hehe ska bli intressant ;)
Jag hoppas att jag kommer klara detta och att rösten håller och är den bästa den kan vara !
Ses snart John du finns i mitt hjärta <3

Kommentarer
Postat av: JossanS

Tro mig jag vet hur du känner dig.. När jag gick i 9an blev en en 2år yngre vän till mig brutalt mördad av sin styvpappa. R.I.P Denise Borg

2010-09-09 @ 15:27:22
Postat av: Carro

okej inte precis det jag ville veta, räcker med en jobbig sak i taget, men det är jobbigt som sagt, RIP

2010-09-09 @ 17:24:35
URL: http://rydings.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Lycka till vännen, det kommer säkert låta jättefint :)Tänker på dig <3

2010-09-10 @ 10:20:40
URL: http://lindeborgskan.blogg.se/
Postat av: Carro

tack mickan <3 :)

2010-09-10 @ 22:51:26
URL: http://rydings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogglista.se Allmänt
RSS 2.0