Uppgiften!

Snart Söndag om ca 5 min då....jaha lördagen vart väl inte som planerad, men det visste man väl från början när man drog på sig en förkylning utom denna jord xD haha hallå jag blir ju ALDRIG sjuk!!!
jaja men den börjar ge sig nu HA HA era baciller ni trodde ni kunde hålla kvar i mig!
aja, men dagen då
jag var bjuden på några fester och tänkte ja men det blir kul det hinner jag med efter jobbet...
jag kommer sedan på att fråga hur länge jag ska jobba....hmm ca 14-22
och de där 22 vart till 23.00 xD haha jaha det var det
och jo just ja JAG VAR I SÖDERKÖPING och jobba xD så när man väl kommer hem är ju klockan halv 12...hmm planeringen gick åt helvete rent ut sagt, tråk att missa alla skojjigheter, men lika bra då man är förkyld fortfarande...
jaja men jobbet då, det var en aktivitet vi Söderköpings Brunn, det var faktist riktigt kul :) jag gör gärna om det igen :D
Och imorrn då eller rättare sagt idag xD så blir det jobb på Troppet, INTE helt fel det heller ;)
aja nu ska jag kanske sova eller hmm får se om jag får tag på Jossan lite och snacka lite..men det blir en LUGN kväll och natt idag, faktist JÄTTESKÖNT :D
men sovgott alla människor och ni som festar TAT lugnt ;) natts
<3John<3 RIP<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogglista.se Allmänt
RSS 2.0