vad jag lär mig av min bonus mamma!

nu är det ju såhär att jag har en bonus eller aa styvmamma, och ja hon lär mig ett och annat och här kommer lite av den visdom som hon delar med sig, det är om killar och lite smått och gott.

först och främst är det "Regler som män önskar att kvinnor visste"

  1. Om du tycker att du är fet är du antagligen det, fråga inte Oss hela tiden!
  2. Lär dig toalettproceduren: om det är uppfällt är det bara att fälla ner det. Hur enkelt som helst!
  3. födelsedagar, alla hjärtans dag och årsdagar är Inte till för att se om vi kan hitta den perfekta presenten. EN gång till.
  4. sallad är inte mat!
  5. det finns tillfällen som jag inte tänker på dig. Acceptera det!
  6. Öl är lika spännande för oss som handväskor är för er.
  7. Om det kliar måste vi klia.
  8. lördag är lika med v75 och tipslördag. en sådan sak är jämförbar med fullmånen och tidvattnet. du kan inte göra nått åt det.
  9. Shopping är ingen sport.
  10. Du ser snygg ut i vilka kläder som helst. Jo det är sant.
  11. Att gråta är utpressning! gråt om du måste, men var beredd på att vi inte tycker om det (min favorit xD )
  12. Din mamma måste inte vara vår bästa vän.
  13. Att stå upp och pinka är mycket svårare än att sitta. Det är totalt omöjligt att sikta rätt varenda gång.
  14. Det som vi sa för sju eller åtta månader sedan är inte godtagbart i en diskussion idag. Allt vi säger blir ogiltigt efter sju dagar.
  15. Du HAR tillräckligt med kläder!
Mycket viktig info som man ska till vara på tycker jag!!

Men tjejer om ni nu har er MAN så ska ni lära er att tygla honom och även lite base grejer om mannens hmm "liv"
vi börjar enkelt med att få mannen att göra sit-ups
du lägger helt enkelt fjärrkontrollen vid fötterna!
sen har vi denna lilla going som ni borde veta, män är som blandfärs hälften svin och hälften nöt!
och du vet väl att mannen bara har tre stadier i sitt liv
1) han tror på tomten
2) han tror INTE på tomten
3) han ÄR tomten

jaha tjejer och även killar som läser det var min tips och regler om killar hoppas nu uppskattar dem, I know I do
Smile på er mina vänner och puss och snusk;)

Kommentarer
Postat av: SandraKatt

Love it ;)

Men måste bara kommentera... Att säga "jag är jultomten" som en raggningsreplik... det kan med storsannolikhet funka ;D

2010-09-06 @ 23:08:49
Postat av: Carro

haha vet den är helt underbar xD

2010-09-07 @ 08:20:11
URL: http://rydings.blogg.se/
Postat av: LINNÉA

hahaha klockren lista ju hahaha

2010-09-21 @ 21:42:11
URL: http://orlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogglista.se Allmänt
RSS 2.0